niedziela, 13 maja 2012

Coś od Agnieszki

Hej jak sami się domyśliliście powinien się pojawić tutaj już dawno rozdział drugi , ale jak na razie po nim ani śladu . Jest to moja wina , ponieważ pochorowałam się oraz sprawy szkolne uniemożliwiły mi napisanie jakiegokolwiek pomysłu na rozdział oraz dopracowania go z moją koleżanką Klaudią . Także Klaudia sama beze mnie nie pisała niczego , ponieważ jest to wspólny blog i wspólne pomysły wspólna historia . Wybaczcie mi to , że zaniedbałam tutejszą historię i oczywiście nie miejcie tego za złe Klaudii. Ona sama prowadzi swoje blogi oraz jeszcze tego ze mną. Ja chciałam powiedzieć również , że aktualnie zawiesiłam swoją karierę pisarską na blogach , ponieważ nie mam czasu a na prawdę nie chciałabym tutaj dodać jakiegoś rozdziału , który będzie niedopracowany , niedbały i w zasadzie do kitu . Postaram się jak najszybciej tutaj powrócić i jak najszybciej stworzyć kolejne rozdziały z Klaudią . Lecz na razie moi drodzy musicie na to poczekać , mam nadzieje że nie jesteście na mnie źli oraz nie zniechęciłam Was do towarzyszenia nam w tej historii .Chciałam również podziękować czytelnikom , oraz obserwatorom . Nigdy bym nie pomyślała , że ten blog będzie ich tylu miał . Jesteście wspaniali i dajecie mi siłę by tutaj powrócić . Oraz dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze , które pomagają mi podnieść moją strasznie zaniżoną samoocenę.A także za tak dużą liczbę odwiedzin. Tak więc dziękuję Wam wszystkim za to , że tutaj trwacie i po raz kolejny przepraszam Was za zaniedbanie z mojej strony. Do zobaczenia niebawem - Agnieszka.

2 komentarze:

  1. szkoda , wieeelka szkoda :( ale no czekam na wielki powrót z głową pełną pomysłów :>
    xoxo

    OdpowiedzUsuń